Warunkiem skorzystania z rejestracji spółki z o.o. S24 jest wymóg, by każda osoba podpisująca dokumenty lub wniosek posiadała założone i aktywne konto w systemie S24. Co ważne, osoby, które podpisują elektronicznie dokumenty niezbędne do założenia spółki nie muszą siedzieć przy tym samym komputerze. Każda z osób uczestniczących w podpisywaniu dokumentów musi mieć możliwość założenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.
Do rozpoczęcia rejestracji spółki w trybie S24 niezbędne jest w pierwszej kolejności założenie konta użytkownika na stronie Ministra Sprawiedliwości. Do założenia konta użytkownika należy podać następujące dane:
- imiona i nazwiska,
- numer PESEL,
- miejsce urodzenia.
- identyfikator dokumentu tożsamości,
- nazwę tego dokumentu,
- organ, który wydał dokument, ze wskazaniem siedziby i państwa,
- adres poczty elektronicznej,
- adres do korespondencji.
Kolejnym krokiem do utworzenia konta jest określenie hasła oraz dokonanie weryfikacji zgodności imienia i nazwiska oraz numeru PESEL osoby z danymi zawartym w bazie PESEL.