Dane potrzebne do wypełnienia formularza rejestracyjnego online

Pierwszym krokiem rejestracji elektronicznej jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej. Aby zrobić to poprawnie należy posiadać następujące dane:

  • imię (imiona), nazwisko, płeć,
  • obywatelstwo (obywatelstwa),
  • numer PESEL,
  • imiona rodziców,
  • datę i miejsce urodzenia,
  • nazwisko rodowe,
  • stan cywilny oraz informację o pozostawaniu albo niepozostawaniu małżonka w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • liczbę dzieci na utrzymaniu,
  • adres zameldowania oraz adres korespondencyjny,
  • wykształcenie, 
  • ukończenie szkoły,
  • zawody wyuczone, zawody wykonywane, zawód, w którym osoba ta chciałaby pracować i ma ku temu odpowiednie kompetencje i kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami lub udokumentowaną ciągłość pracy w okresie minimum 6 miesięcy,
  • poziom znajomości języków obcych,
  • posiadane uprawnienia zawodowe,
  • rodzaj i stopień niepełnosprawności, jeśli dotyczy,
  • okresy zatrudnienia z podaniem nazwy pracodawcy, zajmowane stanowisko, wymiar czasu pracy,
  • okresy wykonywania innej pracy zarobkowej i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności,
  • inne okresy zaliczane do okresu uprawniającego do zasiłku dla bezrobotnych,
  • sposoby rozwiązania stosunku lub stosunków pracy w ostatnich 6 miesiącach przed dniem rejestracji w zakresie koniecznym do ustalenia uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych,
  • numer rachunku bankowego.
Dane potrzebne do wypełnienia formularza rejestracyjnego online
Przewiń do góry